مراحل صدور حواله و تحویل اجناس كالابرگي
1- تحويل كالابرگ به اداره پست:
عاملين فروش پس از توزيع اجناس كالابرگي، كالابرگهاي خود را به ادارات پست تحويل و رسيد دريافت مي دارند. با توجه به اينكه در سطح شهرستان شيراز جمعا" حدود 600 نفر عامل فعال قند و شكر و برنج كالابرگي وجود دارد و ادارات پست تحويل گيرنده كالابرگ در 3 ناحيه فعالیت دارند.
2- شارژ سهمیه عاملین از طريق شركت:
واريز وجه توسط شعب منتخب بانك صادرات و از طريق سيستم اينترانت صورت مي گيرد .
ضمنا تعداد شعب منتخب بانك صادرات در سطح شهرستان شيراز 10 شعبه مي باشد و در شهرستانهاي استان شعبه مرکزی بانك صادرات نسبت به دریافت وجه عاملین اقدام مینماید.
3- صدور حواله:
در اين مرحله عامل با در دست داشتن فرم رسيد كالابرگ و فرم واريز وجه به اداره توزيع و فروش مراجعه و مدارك مزبور را تحويل مي نمايد. متعاقبا" اداره توزيع و فروش نسبت به صدور حواله چاپی مکانیزه و ارسال حوالجات صادره به انبار شرکت اقدام می نماید.
4- ارسال كالا توسط انبار شرکت جهت عامل:
پس از ارسال حواله هاي صادره به انبار شرکت، انبار مزبور بتدريج و طبق نوبت نسبت به بارگيري و حمل و تحويل اجناس كالابرگي درب مغازه و يا انبار عاملين اقدام مي نمايد.